FB email Pinterest Insta

KILKA SŁÓW O MNIE

2013/10/26


 

Z wykształcenia jestem magistrem filologii angielskiej, ale za nic w świecie nie chciałam zostać nauczycielem. Obecnie pracuję w hotelu, gdzie każdy dzień może przynieść zaskakującą sytuację. Pisanie bloga to zupełna nowość, która może okazać się wciągającym i satysfakcjonującym hobby.

Czemu bloguję?

Świat pędzi naprzód, a my, choć wciąż młodzi, to już tak zapracowani, wiecznie zajęci, zestresowani, niewyspani. Spontaniczne studenckie życie to już tylko wspomnienie, a nas dopadła codzienność dorosłego życia. Brzmi znajomo? Nie, nie zamierzam ciągle narzekać. Musiałabym postradać zmysły, żeby pomyśleć, że najlepsze lata już za mną! Teraz, mając lat 25+, potrzebuję po prostu troszkę więcej czasu i umiejętności organizacyjnych, żeby zaplanować kolejne ciekawe chwile :)

Postanowiłam, że pisanie bloga będzie nowym hobby, pewnego rodzaju odskocznią od codziennej rutyny. Do tej pory przeglądanie blogów było dla mnie świetnym sposobem na odstresowanie po długim dniu w pracy. Wielu z was powiedziałoby pewnie, że lepszy jest sport, serial czy wyjście ze znajomymi i oczywiście nie zamierzam się z tym kłócić. Ba, nawet regularnie praktykuję! Jednak te beztroskie chwile przed komputerem, kiedy mogę zapomnieć o całym dniu, obejrzeć ciekawe stylizacje, przeczytać recenzje najnowszych filmów czy książek, są dla mnie cenne i podejrzewam, że znajdą się wśród was tacy, którzy mogą przyznać mi rację.

Skąd nazwa bloga? 

Nietrudno się domyślić, że jest ona związana z moim znakiem zodiaku (banalne!). Głównie w pracy, ale czasem również i w codziennym życiu trzeba założyć maskę, ukryć swój prawdziwy charakter. Ważne, aby go nie zatracić, pozostać sobą mimo wszystko.

Bloguję z Poznania. Kontakt: natalia.25plus@gmail.com

3 komentarze:

  1. Od pewnego czasu śledzę wpisy Natalii - blogerki 25+ i ... uderzają mnie : głębia myśli, precyzja wypowiedzi, ciekawe skojarzenia, niebanalne wnioski z obserwacji i zacięcie humanistyczne połączone z umiejętnością analizy rodem z rachunku różniczkowego. Mamy do czynienia z ciekawą osobowością, obdarzoną wysokim IQ, o wielkiej ciekawości świata i otwarciu na innych ludzi. Ciekawym zjawiskiem jest Jej szczera chęć dzielenia się bardzo osobistymi refleksjami z czytelnikami bloga. Natalia używa przy tym komunikatywnego, nowoczesnego języka, a Jej stwierdzenia są - niewprost - zachętą do powtórzenia Jej drogi, lektury, ścieżki rozumowania. Mam 60+, ale z przyjemnością czytam każdy nowy fragment : o książkach, o podróżach, o aranżacji wnętrz, także o - nieco obcej mi - modzie. Dziękuję Ci , Natalio...
    aa

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna nic nie napisałaś, Natalio. A może... wymienimy wrażenia dotyczące wiosny, kwitnących kasztanowców, konwalii, rosnącej temperatury powietrza i perspektywy urlopów ?

    aa

    OdpowiedzUsuń