FB email Pinterest Insta

LITERKI NIE GRYZĄ

2013/11/04

Kilka dni temu w hotelu miała nocować grupa, która następnego dnia rozpoczynała szkolenie. Do zameldowania miałam około 10 osób, ale nie było listy, więc każdego gościa prosiłam o nazwisko. Jeden z gości przedstawił się jako Piotr Sfrosty. No więc zapisuję na karcie meldunkowej tak, jak usłyszałam. A on wybucha śmiechem. Myślę sobie, może jestem brudna, może on trochę podchmielony. Ale nie. Otóż pan chciał zażartować, nawiązując do reklamy z telewizji, w której oglądamy Piotra z Frosty. Nauczona doświadczeniem, zaczęłam z panem z reklamy żartować, mimo że na oczy jej nie widziałam, bo od 7 lat telewizora nie posiadam. I tak sobie później myślę, że przecież nie on jeden może nawiązać do reklamy lub telewizyjnego programu, a taki small talk to już wymóg mojego zawodu. 

Postanowiłam więc troszkę nadrobić i przy najbliższej okazji, u znajomych, włączyłam telewizor. I wiecie co, żałuję. Oczywiście, możemy wybierać programy czy seriale, które uważamy za godne naszej uwagi. Ale większość reklam ma chyba służyć ogłupianiu odbiorców. 

proszynski.pl

Wracam zatem do starych nawyków, czyli czytania książek :) Literki nie gryzą, a ludzka wyobraźnia w zupełności wystarcza, żeby to, co na kartce papie- ru, zamienić w barwny obraz.
 
Dziś polecam komedię, kryminał, thriller i film obyczajowy w jednym. Genialna książka, szczególnie dla kobiet, ale nie tylko. Zapewniam, będziecie się śmiać do łez!


Śmierć w zamkniętym od środka pokoju. Ślady nie wskazują na samobójstwo, ale wykluczają również morderstwo... Próba rozwiązania zagadki jest początkiem niezwykłych wydarzeń! Na spotkaniu z notariuszem zmarłego stawia się pięć kobiet o tym samym imieniu i nazwisku. Każda z nich miała motyw i każda ma prawo do zaginionego spadku. Żadna również nie odpuści jego poszukiwań...

2 komentarze:

  1. Kryminałów nie czytam... ale tak to napisałaś, że chyba zmienię zdanie;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj tak, dzisiejsza telewizja totalnie ogłupia, a już nie wspomnę o reklamach typu mango24. Książki są tym czego społeczeństwu polskiemu trzeba. Ja kończę właśnie Klienta Grishama i czekają na mnie kolejne pozycje. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń