FB email Pinterest Insta

WHAT I WOULD WEAR #2

2013/11/07

W wielu firmach obowiązuje dress code, który bardzo często jest restrykcyjny i wymaga od pracowników elegancji i schludności. Nic dziwnego. Przecież niejedne badania psychologiczne ujawniły, że oceniamy innych po wyglądzie, a klasyczny strój w stonowanych kolorach może po- prawić naszą wiarygodność.

Stanowisko, które zajmuję, również wymaga eleganckiego stroju. Latem sprawa jest dużo prostsza - koszula, spódnica, szpilki albo balerinki. Ale jesienią pojawia się problem... Co założyć, żeby nie zmarznąć, ale wciąż wyglądać profesjonalnie?

Poniżej kilka stylizacji, które według mnie są idealne do pracy. Warto przemycić do biura modne elementy w postaci oryginalnej biżuterii czy ciekawych materiałów. Ja czasem pozwalam sobie na trochę ekstrawagancji i jeden element mojego stroju zdecydowanie wyróżnia się kolorem. A jak poprawia humor!






7 komentarzy:

  1. Najbardziej mi się podoba ta z czerwonym sweterkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. różowy sweter+pepitka- odważnie, ale wciąż elegancko, rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  3. różowy sweterek po prostu cudny

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym pierwszą i trzecią :)
    Ale pierwszą mogę wyczarować z rzeczy z mojej garderoby, więc jest dobrze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym wyszperała z szafy pierwszą i drugą, ale to trzecia mi się marzy ;)

      Usuń
  5. Tworzysz wspaniałe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń