FB email Pinterest Insta

KSIĄŻKOWE WYPRZEDAŻE

2014/01/19

W sklepach trwają wyprzedaże i pewnie wielu z Was poluje na perełki z zimowych kolekcji w atrakcyjnych cenach. Moja szafa pęka w szwach, więc sklepy odzieżowe omijam szerokim łukiem. Skręcam jednak do księgarni, gdzie bestsellery można dostać za bezcen. Jestem małym maniakiem oszczędzania i rzadko kupuję nowości książkowe w cenach wyjściowych. Czasem warto poczekać, przeczytać pozycje, które od dawna czekały na półce na swoją kolej, a promowane tytuły kupić na wyprzedaży.

Do końca stycznia na stronie znak.com.pl można skorzystać z 50% rabatu przy zamówieniu za 99 zł. Codziennie pojawiają się również oferty specjalne i promocyjne tytuły można kupić za 1 zł. Ja szczególnie polecam następujące pozycje:




























1. Tektonika uczuć 14,25 zł 2. Trucicielka 20,93 zł 
3. Oskar i Pani Róża 17,18 4. Małżeństwo we troje 24,68 
5. Trafny wybór 20,00 zł 6. Spadkobiercy 16,45 zł 
7. Zaklinacz czasu 24,68 zł 8. Yoko i John 17,45 zł

Eric-Emmanuel Schmitt to jeden z moich ulubionych pisarzy, dlatego wybrałam aż tyle książek jego autorstwa. Z pełnym przekonaniem poleciłabym każde jego opowiadanie, a wymienione wyżej tytuły należą do mojej listy must-read.

Ciekawe pozycje w promocyjnych cenach znajdziecie też w Empiku. Zaletą tego sklepu jest to, że można zamawiać książki przez Internet z darmową dostawą do wybranego sklepu stacjonarnego. Dodatkowo, książki są tańsze o około 10-15%. Moje typy to:


















1. Kapitan na służbie 26,18 zł 2. W głębi lasu 31,99 zł 3. Natalii 5 22,43 zł

Kapitan na służbie czeka na przeczytanie, ale kolejne dwie pozycje szczególnie polecam. W głębi lasu to, według mnie, najlepszy thriller Cobena, inne nie wywołały u mnie tylu emocji. Recenzję Natalii 5 znajdziecie na moim blogu. Nie oceniajcie tej książki po okładce, warto zajrzeć do środka :) Polecane przeze mnie Pachnidło dostaniecie w Biedronce za 9,90 zł!

3 komentarze:

  1. pachniodlo - polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na widok takich stosików ślinka mi cieknie, ciekawi mnie "Tektonika uczuć" - miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książka bardzo dobra, daje do myślenia ;)

      Usuń