FB email Pinterest Insta

WHAT I WOULD WEAR #4

2014/04/20

Od zawsze lubiłam klasyczne ubrania, ale często wymagały one dopełnienia eleganckimi butami na obcasie, które do najwygodniejszych niestety nie należą. Rezygnowałam więc z żalem z trenczu na rzecz ramoneski, a trampki zawsze wygrywały ze szpilkami.

Odkąd mam Conversy, nie mogę oprzeć się wrażeniu, że pasują praktycznie do wszystkiego! Ok, do eleganckiej spódnicy ich nie założę, ale w końcu wyciągnęłam zapomniany beżowy trencz z szafy i nie martwię się, że po godzinie biegania po mieście będę marzyła o zmianie obuwia.

Dziś pokazuję Wam moje ulubione zestawy. Są co prawda dość monochromatyczne, ale ostatnio pogoda nas nie rozpieszcza, więc kolorowe rzeczy mogą jeszcze chwilę poczekać :)

Zestawy stworzyłam dzięki Polyvore, ale pod nimi zamieszczam linki do ubrań, które nie porażają ceną. Na zegarki Korsa też mnie nie stać, ale znalazłam świetne odpowiedniki marki TIMEX. Enjoy!


1. Koszulka Pull&Bear 69,90 zł lub Reserved 29,90 zł 2. Spodnie Stradivarius 149,90 zł 3. Trencz Stradivarius 129,90 zł 4. Zegarek TIMEX (cena na Allegro ok. 300,00 zł) 5. Trampki Converse



1. Ramoneska Stradivarius 149,90 zł 2. Bluza z kapturem Reserved 79,99 zł 3. Okulary Reserved 39,99 zł 4. Zegarek TIMEX (na Allegro ok. 200,00 zł) 5. Dżinsy H&M 129,90 zł

7 komentarzy:

  1. Ze swoimi propozycjami trafiłaś idealnie w mój styl :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubię tylko od czasu do czasu mykać w trampkach. Ostatnio szukam nowej bluzy :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym mogła, chodziłabym tylko w trampkach ;) W pracy balerinki, a szpilki od wielkiego dzwonu :)

      Usuń
  3. kiedy miałam 15 lat, strasznie chciałam mieć Conversy, ale kiedy w końcu przymierzyłam kilka par w sklepie, źle leżały mi na stopie. byłam strasznie rozczarowana!
    teraz lubię baleriny i płaskie półbuty, ale mam w szafie trzy pary dwunastocentymetrowych szpilek i wkładam je na specjalne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam straszne problemy z dobraniem rozmiaru, ale jakimś cudem Conversy pasują idealnie :) Chociaż przyznaję, że 3 lata podzierałam trampki za 40 zł i były to najwygodniejsze buty świata ;)

      Usuń